Arveprins Knud

Arveprins Knud
Manden der har inspireret vores gruppe ;)

tirsdag den 29. marts 2011

SKB i feltarbejdet

SKB i feltarbejdet :)

Når vi har fundet det sted vi skal være, vil jeg først iagttage hvilke aktiviteter de laver på forhånden, for derefter at komme med andre ideer og muligheder. Jeg vil lave nogle grænseoverskridende lege, hvor de skal i kontakt med de andres kroppe evt. ved at give massage, holde hinanden i hånden 2 og 2 til en bevægelses leg, for herigennem at se om de vælger samme partner i alle bevægelses legene. Hvis jeg observere at de ofte finder sammen med den samme partner vil jeg lave den regel at de skal udskifte sin partner for at komme tæt på andre. Jeg vil igennem SKB prøve at finde ud af om deres forskellige baggrunde har nogen betydning for deres valg af partner.

Jeg vil senere komme med et indlæg om, hvilke bevægelses lege jeg har tænkt mig at gøre brug af i feltarbejdet og evt. først skrive dem ind når jeg har afprøvet dem i praksis for at kunne evaluere dem med det samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar