Arveprins Knud

Arveprins Knud
Manden der har inspireret vores gruppe ;)

tirsdag den 29. marts 2011

Min energi til uddannelsen

Jeg har hele tiden været bevidst om, hvorfor jeg har valgt at blive pædagog. Men på opfordring af min gruppes vejleder, skriver jeg et indlæg her, så i andre også kan få en indsigt i det. Før jeg startede på pædagog uddannelsen, havde jeg taget det der hedder en PGU (pædagogisk grunduddannelse) på Social- og sundhedsskolen. Efter endt uddannelse havde jeg mulighed for at arbejde et par år i en juniorklub. Da min ansættelsesperiode var færdig, havde jeg med min PGU uddannelse ikke så mange andre muligheder end at starte på pædagogseminariet eller socialrådgiver uddannelsen, for at kunne opnå en bachelorgrad til et videre uddannelsesforløb indenfor psykologi. Det blev pædagogseminariet, da skolen ligger 1 min. gang fra mit hjem, men også fordi det relaterede til mit tidligere studie og arbejdsfelt. Min energi for at gå på uddannelsen er derfor, som nævnt, at kunne videre uddanne mig senere hen. - Charlotte Missiaen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar